Laddar


Jag, Jonas och Charlotte, mina faddervänner

Om ett par veckor kliver jag in i rollen som hönsmamma, festfixare, organisatör, eller med andra ord "fadder" för de nya studenterna på ekonomprogrammet på SU, ska finnas till hands, hjälpa till, men framför allt skapa möjligheter för de nya studenterna att lära känna varandra! Det kommer vi faddrar göra genom att styra upp fester, maskerader, sammankomster av olika slag och annat skoj, det ser jag fram emot! Dock har har precis fått i uppgift att kontakta alla nya studenter per telefon och sälja in hela fadderiet, en liten, liten klump satte sig precis i magen. Tillbaka som telefonförsäljare känns det som, usch! Men det här fixar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0