Nytta, och nöje!


Ge blod!

Efter ett par timmars jobb mötte jag äntligen upp Linnie för en långlunch bestående av sushi, skratt, Londonminnen och uppdateringar, det har hänt en del sen vi sågs sist, trots att det inte gått mer än en månad! Linnie är en härlig sak, med henne kan man prata om allt mellan himmel och jord, och ofta slinker man in på något politiskt sidospår hur man än vänder och vrider. Det är ytterst sällan jag slinker in på det spåret, men väldigt lätt hänt med henne. Det är kul, intressant, givande!
I stället för att träna idag igen, på grund av att jag var helt opeppad och har grym träningsvärk, så gled jag förbi Blodcentralen och gjorde lite nytta - gav blod! Gör det ni med, det behövs verkligen!

Kommentarer
Postat av: Linnie

Så himla fint att träffa dig! Måste ses snart igen!

2011-08-11 @ 22:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0