Drömmer mig bort


Så här lycklig var jag en vanlig dag på Talgarth Road i London!

Sådär, nu har jag precis avslutat en rätt intensiv pluggsession och gått igenom tre gamla tentor inför min egen tenta på fredag. Jag hoppas kunna gå därifrån med en bra magkänsla och känna mig nöjd, så att vistelsen i London blir tipptopp på den mentala fronten med. Jag kan inte med ord förklara hur mycket jag läntar till London, och allt jag förknippar med den. Det är nog en av världens mest underbara städer, och den underbaraste av de städer jag själv besökt. Vädret är väl inte det absolut bästa alla gånger, men hey, hur kul är vädret i Sverige på en skala? När jag tänker på London så tänker jag mest på den grymma friheten jag upplevde där! Friheten att inte bo hemma, att kunna gå överallt och känna mig tillfreds, att kunna prata med folk till höger och vänster utan att det egentligen var något fel med det, friheten i att ha ett säkert jobb man trivdes med, grym shopping, sina bästa vänner runt hörnet, och stans bästa klubbar som gärna bjöd in oss. ALLT! Herregud vad jag saknar det! Men jag känner innombords att det inte var första och sista gången jag spenderade en längre tid i London, det kommer mer. Jag bara vet det.
Packlistan är klar, kort och koncis inför resan. Lördag till söndag kräver inte allt för mycket, men jag får nte heller göra misstaget att ta med för lite... HAHAHA, det har aldrig hänt...Men det ska aldrig heller behöva hända!
Mina tjejer åker imorgon, jag kommer på lördag! Jag önskar dem en supertrevlig vistelse, men de måste ha i åtanke att spara det bästa till sist, hihi!

PS. Att tillägga, det var exakt ett år sedan och en dag sedan jag och Linn satt på Arlanda med proppfulla väskor och med förväntningar upp till skyarna, på väg mot ett underbart London. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0