Nu har bägaren runnit över


Hej kompis!

Nu är jag sjuk, mår verkligen inte alls bra! Det kan inte vara sämre tajming, inte alls faktiskt! Hellre att jag hade varit sjuk förra helgen... Men den här helgen får jag bara inte vara sjuk! Jag ska ju plugga idag, men blir konstant avbruten av mina så kallade sjukdomssymptom. Ytterst jobbigt! Hur ska jag kunna sitta i en tentasal i tre timmar imorgon kväll? Ah, jag löser det! Har varit så duktig med pluggandet så att det känns helt okej att inte kunna plugga idag, även om det givetvis hade känts bättre om jag kunnat plugga. Men det finns ingenting jag kan göra.
London åker jag till om jag så ska dö på kuppen, men så allvarligt är det ju såklart inte! Det kommer bli bra, var så säkra. Vad gör ni idag, mina vänner, familj och andra läsare?
Igår klippte jag mig själv, och fasen så bra det blev! Jag är bäst, och hade jag inte sett ut som sju svåra år idag så hade jag visat er. Anledningen till att jag gjorde det själv är på grund av tidsbrist samt att jag inte under mitt tjugoåriga liv hittat en frisör jag gillar (eller, en i Visby).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0