Packad!


Sådär ja, lördag till söndag var det ja!

Det är alltid lättare att välja flera, än att bara välja en. Därför gör jag så, även om det bara behövs en. Som vanligt samma, långa, krokiga och jobbiga väg till "den perfekta packningen". Helt otroligt att jag inte lär mig, och hela släkten driver med mig varje gång jag ska resa någonstans. Jag får alltid släpa mest, men fördelen är given - jag har flest alternativ och känner sällan att jag "inte har något att ha på mig". Även om det igårkväll var kaos på just den fronten. Men nu är väskan relativt packad med tre alternativa kvällsoutfits, och en halvdan shoppingoutfit, samt en reseoutfit. Jag är redo!
Nu vill jag bara ha tentan avklarad, sova, för att sen vakna upp och dra till Arlanda! Hoppas för guds skull (min egen skull i synnerhet) att planen går som de ska tills dess!
Gud vad jag tjatar, men jag har ju verkligen sett fram emot den här resan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0