Skridskor och kultur


Griller i Kungsan

I söndags, mot trötta odds, mötte jag upp Emma & Joanna för att åka skridskor i Kungsträdgården. Jag, skridskor?! Jag kan inte åka skridskor, och det sa jag till Emma, "Det är ytterst få saker jag inte kan, men skridskor, det kan jag ta mig fan inte". Men jag överlevde med lite ont i fötterna och utan att ramla eller skada någon annan! Woho! Efter det värmde vi oss med varm choklad i Gamla Stan för att sedan vara så pass kulturella att vi besökte Fotografiska och tittade på utställningarna "Lady Warhol" av Christopher Makos, och en av Sarah Moon. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Sverreemmy

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-08-12 @ 08:10:00
URL: http://sverreemmy.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0