Svårt att säga vad, lättare att säga att







Lite bilder ifrån helgen som varit

Nu är snart helgen över, jag är nu "lämnad" (pju) själv och hade förväntat mig en helt annan känsla. Saknad redan nu kanske, eller ett lyckorus, vad vet jag. Men det känns mest som en lättnad och ett avslutat kapitel. Det är trist att säga, men den här helgen blev motsatsen till vad jag förväntat mig. Konstigt är nog det som sätter ord på allt.
Tro nu inte att jag sitter med något typ av krossat hjärta, då är ni fel, fel, fel ute. Snarare är jag på det klara med något innan oklart. Och absolut inget fel med det! Sammanfattningsvis kan jag säga att problemet låg i 1) kommunikationen, 2) avsaknaden av uppskattning och komplimanger, 3) ett ytterst oklart syfte med vistelsen (så här i efterhand). Kort och gott - en semesterflirt ska man låta vara en semesterflirt. Någon som håller med mig?
Nästa lördag bär det av till London, och hela mitt hjärta längtar! Hoppas ni haft en bra helg, jag har haft en knäpp helg med knäppa upplevelser. Men något att sätta på meritlistan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0