Top notch


Gladast på Oxford Street

London var jättebra trots att det bara blev en blixtvisit för min del, dock så var majoriteten av mina vänner inte på topp under resan på grund av mycket fest och sjukdom. Det var såklart tråkigt, men jag hade min stöttepelare som fick stå ut med mig! Vi spenderade hur som helst lördagen, i samlad trupp, på Oxford Street med en massa shopping, på kvällen åt vi indiskt "hemma hos" Joanna (hennes förra hem) och drack vin och sen så stod såklart utgång på menyn. Jag och Joanna skakade rumpa och drack drinkar på Cuckoo Club som är helt grym, labyrintaktig som alla andra engelska klubbar, men oh så grym! Söndagen spenderades i min gamla galleria Westfield där jag hälsade på gamla jobbarkompisar (som för övrigt bad mig komma tillbaka i tjänst) och kikade i butiker! Alltid trevligt! Har hittat flera fina saker, ett par underbara klackar i synnerhet, men för övrigt lite accessoarer, en blus, ballerinas, handskar, linnen och så vidare! Visar sen i samband med en liten fotokavalkad!
Överlag var resan underbar, jag älskar livet i London och känner verkligen att det är en stad jag vill spendera mer tid i. Möjligen studier eller jobb? Jag längtar tillbaka helt enkelt! Känner redan för att börja planera nästa resa tillbaka, och skulle då gärna stanna en vecka och kunna ta det lugnt och göra allt man vill utan stress!
Nu lagar jag middag, hel kyckling och grönsaker i ugn med smak av timjan och vitlök. Det luktar gott!

Kommentarer
Postat av: Therese Östergren

Vad intressant din blogg är. kommer verkligen att läsa på din blogg igen! :) Hoppas du har en bra helg =P

2011-02-23 @ 21:35:15
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0