Befaran bekräftad


Jag och mina Londonbrudar på midsommarfirande i Hyde Park

Ur allt gott kommer något ont..? I och med att jag igår fick bekräftat att jag kommit in på Stockholms Universitet, så kan jag också bekräfta att Londonresa som bokades för en vecka sen måste ställas in för min del. Första tentan infaller under resan, och därmed har jag kastat 1500 kr i sjön. Passar perfekt för någon som ska börja plugga och inte har någon inkomst. Jag önskar av hela mitt hjärta att jag hade väntat med att boka precis som jag ville, jag ville ju invänta svar ifrån universiteten för att se hur allt skulle bli. Tyvärr var det en sån himla hets att boka, för att biljetten blev dyrare och dyrare.. Och visst blev det dyrt. För mig. Jag är sjukt bitter av flera anledningar nu. Ett, att jag inte höll fast vid mitt beslut om att vänta med att boka. Två, att avbeställningsskyddet är kasst och bara gäller om man blir sjuk. Tre, att det kostar lika mycket att boka om biljetten. Fyra, att jag kommer missa något som jag verkligen sett fram emot av hela mitt hjärta. Fem, jag är bitter.
Någon läkare där ute som vill skriva ett läkarintyg till mig...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0