På god väg


Sofia, vad tänkte du då?

Jag fick ändan ut vagnen igår och har påbörjat en utrensning som känns längre än andra världskriget, det kryllar av saker i mitt rum som kan få min hjärna att måla upp ett hundratal frågetecken framför ögonen på mig. Vad tänkte jag när jag sparade det här? Varför, i hela fridens namn, sparar jag skolmaterial ifrån sjuan? Fyller lådor med skräp samtidigt som jag inte ens får plats i min nuvarande garderob med kläder och nödvändigheter. Det håller jag på att ändra på! Och på dagens agenda står inköp av: gardintyg, kuddtyg, dörrhandtag i rostfritt stål, krokar till mina halsband, svart sprayfärg till mina lådor, förvaringsboxar med mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0