Pazzo!


I imparare l'italiano

Igår kväll när jag kom hem så fick jag en snilleblixt att dra upp Antons italienskabok på rummet för att lära mig italienska, samt leta ord, meningar och grammatik på google translate. Det slutade med att jag var vaken till klockan fyra och nu kan jag faktiskt några saker på italiano... Planen var egentligen bara att jag skulle skriva en "att-göra-lista" för idag eftersom det är massor med saker jag måste och vill fixa på mitt rum. Som att hänga upp tavlor och rensa med mera, och än så länge har jag inte gjort ett smack annat än packat upp resväskan och bytt plats på skorna på min skohylla... Så nu ska jag ta tag i det här med rummet, och så har jag bett söta Anton att köpa "Italienska för nybörjare" med 3 CD-skivor och bok till mig. Herre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0