Tillfreds


Kanske..?

Oh så härligt, idag är första dagen jag känner mig tillfreds sen jag började plugga! Jag känner mig tillfreds med det arbete jag hitintills utfört, att jag ligger i fas, att jag inte känner mig stressad, trots att jag egentligen ska ha läst 110 sidor ur en bok tills imorgon. Men i och med att jag har gjort alla uppgifter, trots att jag inte läst klart, så känner jag ingen stress över det heller. Det betyder att jag bara ska släppa loss och ha skoj ikväll utan att oroa mig eller ha skuldkänslor över att jag gör något annat än att plugga. Tjoho för det!
Jag har precis upptäckt att jag behöver läsglasögon med.. Raderna hoppar liksom lite när jag läser och jag zoomar gärna in på skärmen (ctrl och +) för att se bättre. Jag testar nu mammas läsglasögon och tycker att jag ser mycket bättre. Kanske har jag hittat ett problem som jag inte riktigt lagt någon vikt i. Kanske bör jag köpa mig ett par egna läsglasögon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0