YES! YES! YES!


Storsmilet på

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH! Så glad är jag idag! Jag kom in på Stockholms Universitet! Jag satt där på reservuppropet spänd som en pilbåge, en unge i första klass, skakig som en jordbävning, och totalt hoppfull om att få en plats på civilekonomprogrammet på Stockholms jäkla Universitet. Och ja, det gick! Jag är så galet nöjd och glad att jag kom in och dessutom rätt så taggad att börja resan nu på måndag. Firade gjorde jag med min farmor på Monrads fisk och deli på Djursholm, fina grejer när man varit så duktig. Tack för det gulliga farmor, alltid lika trevligt!
På måndag börjar allvaret, plugg på riktigt, fyra år som kommer att ta mig närmare mina ytterst diffusa mål. Det här ska bli spännande!

Kommentarer
Postat av: malin

Åhhh GRATTIS! Hoppas det går bra nu! Jag hejar på dig!

2011-01-13 @ 19:54:25
URL: http://finallyfound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0