Fredag


Hej från landet, och familjen!


Spenderade för- och delar av eftermiddagen inne i Karlskrona stad idag, det blev lunchbuffé på trevliga Utkiken, och sen shopping i de tio butiker som existerar i stadens kärna! Jag hittade en blå långklänning, en rosa kofta och ett par solglasögon, och hann givetvis med att använda allt idag!
Nu har vi nyss kommit hem ifrån en god middag hos mormor och morfar, samt lite bubbel hos familjen jag bodde hos i Chicago, en riktigt trevlig kväll. Avslutade med en diskussion om vilken typ av kille jag ska ha...? För det ska ju min familj givetvis lägga sig i, och ha ettusen åsikter om. Tack för stödet. Tror jag klarar mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0