Juli 3, 2011



Dagen i bilder

Så, igår kollade vi på tennisfinalen i Wimbledon, på storskärm. Höll såklart på olika spelare, inte alls roligt annars! Jag höll ju dock på Nadal, så det vart ju ingen lycka för mig ändå!
Efter tennisen befann vi oss nära Putney Bridge och en väldigt trevlig thairestaurang, passar även dem som i regen inte gillar thaimat, det vill säga mig själv. Men eftersom jag gillar den drog vi dit. Skepp o'hoj! Thai Square har nu lagt sin"River-Fall Salmon, Marinated in soy sauce, grilled and topped with palm sugar dressing on baby spinach chips" har utan någon som helst tvekan tagit sig in på min personliga topp-5-lista över ofantligt goda rätter, smakupplevelser utöver det vanliga. Och ja, äter och dricker är det enda man gör. Det är sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0