Kompensation




Senaste dagarnas sysselsättning

Sen jag kom hem i lördags natt, efter min ofantligt långa tågresa har jag gjort lite skoj som jag inte dela med mig av. Amanda mötte upp mig redan på Centralen, med två Bacardi Breezer, vi skulle ha lite trevligt. Väl hemma hos henne gjorde vi oss i ordning, drack vin med hennes kille och hans kompis, spelade våghals, skämde ut oss och besvarade pinsamma frågor, skrattade, tänkte gå ut, glömde bort tiden och körde helkväll hos Amanda.
Dagen efter skulle vi ha "bakdag" hos Linn, haha, yeah right! Vi köpte massa mat, glass, och bakade chokladbollar! Dock så hade vi väldigt trevligt, tjejsnack på hög nivå, alltid lika kul att höra massa smaskigt..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0