Mat och dryck



Skål!

Jag har precis utforskat det för mig nya forumet vinprovning, 12 olika sorters vin i olika former, jag hittade tre favoriter i olika former - ett mousserande rosévin, ett halvtorrt vitt, och ett fylligt rött. Väldigt roligt måste jag säga!
Efter det blev det en fyrarätters middag, vi trodde vi skulle storkna när den fjärde rätten också var en huvudrätt, haha, en liten dessert hade absolut inte skadat! Men åh så gott det var, var på en italiensk fiskrestaurang, rätt nära Picadilly Circus. Mycket mat, gott vin, skratt och nyheter!
Nästa äventyr blir fallskärmshopp eller bungyjump, håller tummarna att det finns till rimliga priser inom ett rimligt avstånd! Återkommer med det!

Kommentarer
Postat av: Mami

Man kan ju tro att du har ADHD eller något! Puss

2011-07-01 @ 17:26:43
Postat av: Anonym

Det tror jag inte att du har , men gör inga dummheter. Tänk på ditt knä och din kropp. du är så fin som du är, hårfärg m.m , du behöver inte förändra något. Vi ses snart får finaste Sofia, killen var väldigt snygg ta gärna med honom till Torhamn.Kramar <3

2011-07-01 @ 22:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0