Semi-hard



Äventyr

Linnie sin pojkvän och bästa kompis på besök här i stan för tillfället, så vi har utökat vår krets från två till fyra de närmaste dagarna. Igår blev vi inbjudna till en vernissage borta i Arsenal ungefär, väldigt flummiga träskulpturer och diverse "semi-hard"-sculptures, udda, udda. Efter det flängde jag iväg på en middag på Luxx med dem svenska tjejerna jag träffade tidigare i veckan, kalasgod mat och sköna brudar. Sen var det väl inte världens drag nere på klubben så jag hängde mest i restaurangdelen och minglade med en massa sköna människor. Väldigt lyckat enligt min mening! På vägen hem blev det sightseeing genom hela staden, taxichauffören var utan dess like förvirrad, haha, men vad sjutton, hem kom jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0