Tillbaka från det döda


Gladare än gladast!

Just idag är det nog inte många som är gladare än mig! Nu ska ni få höra! Som ni säkert lagt märke till har bildkvaliteten på mina foton varit dålig de senaste veckorna - förklaringen är enkel, jag tappade min kamera i backen när jag skulle fota Linnie och Axel utanför Emirates Stadium, Arsenals hemmaarena, en sen kväll. Kameran flippade ur, kunde inte ta bilder, jag provade i flera dagar. R.I.P tänkte jag och begravde kameran i en byrålåda, och begravde även en stor del av mig. Har fotat grumliga bilder med mobilen sen dess. Supertråkigt!
Idag när jag städade fick jag för mig att gå till graven och hälsa på min lilla kamera, bara säga hej. Sagt och gjort. Och efter två veckors död, har den bestämt sig för att fungera! Herre gud vilken lycka, jag hoppade och tjöt! Weeeehåååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0