Fart och fläkt


Galej

Gruppmiddag igår, haha, minst sagt. 40 pers, hälften bestod av silikonbrudar, resten blandad kompott, och ett gäng sköna svenska tjejer, och jag såklart, och upphovsrättsmannen. Spännande, mycket spännande! Grymt god mat var det i alla fall, sådär kl 22.30 innan det med privat chaufför bar av till Jalouse för lite dompa och ståt, haha... Kände mig hemma, men lite vilsen där i mitt sällskap, så dansade galet med nyfunna vänner, och upptäckte i samma veva att typ allt partyfolk som vi vanligtvis festade med var där samtidigt så det blev ett himlans skålande och kindpussande. Det blev en spännande kväll. Hej och hå. Nu sitter jag och Linnie och lyssnar på Ted Gärdestad, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0