Street party


Gatufesten utan dess like

Haha, igår var en skoj kväll! Jag och Linnie satt ute på innergården och drack vin, diskuterade politik, snackade skit, skrattade och hade det allmänt trevligt. Sen övertalade jag Linnie att hänga med till den lokala puben som ligger en minut bort, och mittemot upptäcker vi världens gatufest! Det var en DJ som stod och spelade, folk dansade, det stod tomma burkar och flaskor överallt. Grymt, tänkte vi, och gick och köpte öl och joinade! Det var skitkul, tills dess att en dum idiot sprutade ner mig med öl, och blev uppenbart förvånad när jag sprutade tillbaka? Hur tänkte han?
Helskön kväll hur som helst! Idag exprimenterar vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0