Tjoho!


Födelsedagsbarnet Siri, och söta Emelina som bakat tårta

Alltså, min promenad idag var årets mest onödiga, och nödvändiga! Onödig för att jag gick för att låsa upp min mobil som jag trodde var operatörslåst, vilket den uppenbarligen inte var, tur i och för sig, men ändå. Nödvändig var den däremot för att jag behöver röra lite på fäslket, har ju varit brutalt stillasittades med tentaplugg, hosta och halsont på sistone.
Kom hem efter långpromenaden hur som helst och fick en spontan inbjudan av Emelina att äta tårta och fira Siri, igen, eftersom hon inte kunde i lördags. Drog på mig shorts och linne och hoppade på cykeln! Skön dag! Nu ska det packas, imorgon bär det av. LONDON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0