West side






Hammersmith - West Kensington

Efter mitt lilla förmiddagsäventyr på flygplatsen möttes jag och Linnie upp i min lilla favoritdel Hammersmith, vi gick ner till Themsen och åt lunch på Blue Anchor där jag varit många gånger förut, satt där och åt kycklingburgare och drack ett par öl i solen. Tiden rann ifrån oss, men vi kilade ÅTERIGEN förbi Primark, och det är totalt omöjligt att komma ut tomhänt. Jag skäms i själen, hjärtat, överallt.
Sen köpte vi med oss lite fräsch mat och vin och satte oss i en park och bara hade det mys i solen, och blåsten, tills vi bestämde oss för att promenera förbi min gamla adress i West Kensington. Det var kul att hälsa på i området igen! Nu är vi hemma, slut, och planerar inför morgondagen!

Kommentarer
Postat av: Mami

Hej!

Mysigt, jag känner mig som hemma där! Puss

2011-06-22 @ 11:43:58
Postat av: Linn

ÅÅh vad härligt ni verkar ha det!! Hoppas du hälsade Talgarthroad från mig ;) Love <3

2011-06-22 @ 12:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0