2011-03-10


Min nya sysselsättning?

Jahaja, ännu en dag går mot sitt slut! Jag har inte haft någon föreläsning eller något idag, men har befunnit mig i skolan hela dagen och pluggat, delvis själv, delvis med Martin. Vi har försökt förstå oss på redovisning, som är en av de två kurserna vi läser nu. Det gick sådär, inte allt för bra, men inte allt för dåligt heller.
Efter en heldag på universitetet så rockade jag loss på gymmet, klev långt ut ur min bekvämlighetszon och testade på Body Combat, ett pass inspirerat av boxning, karate och taekwondo med massor av sparkar och slag. Frågade bara spontat om det fanns några pass när jag kom till gymmet, men när jag hörde "sparkar, slag och kampsport" så kände jag att "det här tänker jag absolut inte göra, gud vad pinsamt". Men, jag tog en biljett och gick in och körde järnet. Och fasen så bra det gick, och vad kul och jobbigt det var! Mer sånt för mig vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0