21 minus 31


På min 20-årsdag i London, när halva släkten kom på besök för att fira mig

Idag är det en månad kvar tills jag fyller år! Och det finns tusentals saker jag önskar mig i present, samtliga är väl dock dyra och tillsammans antagligen överflödiga, men vad sjutton - önska går ju!
På min önskelista står, utan inbördes ordning:
- Iphone 4 med Tele2 Smart Student
- Renfäll ifrån Mio eller IKEA
- Snygg datorväska (13,3") med axelrem
- Tandblekning
- Elsas värld (Sofi Fahrman)
- Paganinikontraktet (Lars Kepler)
- Vitt och fräscht påslakan-set
- Berlock ifrån Thomas Sabo, förslag här
- Svarta, tajta träningsbyxor med dragkedja nedtill ifrån Nike (strl M)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0