Ah!


Superstylisten Sofia och rock-Anton

Hard rock, hallelulja

Bror min

Gudars skymning, herre! Vaknade upp i morse (eftermiddags) med dunkande huvudvärk, kände mig hänging, trött, bakis. Hade inte druckit en droppe igår, men däremot så provjobbade jag fram till "nya" 04.30. Jag har med andra ord provjobbat på två ställen på en dag, och däremellan varit på födelsedagsmiddag. Kroppen och sinnet tar lite stryk av det måste jag medge. Hur som helst var det grymt kul på båda ställena, annorlunda mot varandra, men kul! Kändes dock ytterst skumt att vakna upp med en bakiskänsla utan att ha festat, men inget som inte lite kaffe och huvudvärkstabletter inte kan råda bot på.
Idag är jag garanterat ett jobb, och 250 kr rikare, flera timmars sömn och pluggtid fattigare, mycket nöjdare och gladare, lite mindre taggad inför tentan på tisdag. Må vara en dålig kombo, men herre, jag löser det här!
Hade dessutom jättetrevligt hos Kristiina igår, och fick tillbaka en kär ägodel jag saknat i månader! Utöver det så hann jag givetvis med att styla om min käre bror till rockare inför en maskerad!

Kommentarer
Postat av: Libanhedvig

Perfect work!

2011-09-08 @ 12:48:51
URL: http://libanhedvig.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0