Avis!


Today

I natt åker min pappa till USA med jobbet, Texas står det på flygbiljetten! Är ju generellt sett avis på att han åker till USA, kanske inte just Texas, men dessutom så är det ju riktigt härligt väder där nu! Så, jag är avis på 1) USA 2) Sol 3) Att få komma bort. Jag vill också åka bort, banne mig vad långt bort jag vill åka. Helst någonstans där solen aldrig lämnat marken, där maten är delikat, där tid inte existerar och där man kan njuta av tillvaron precis som den är. Kravlöst. Det vill jag! Är det någon som är beredd att pröjsa en on-way-ticket till mig någonstans?

Kommentarer
Postat av: Mami

Nej, för jag vill ha dig hemma min älskling. Vi kan väl göra stan på lördag?

Puss

2011-03-10 @ 07:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0