Favoriter


Sol, en kär vän

I och med min publicering av icke-favoriter, känner jag mig så illa tvungen (skämt åsido) att visa på att jag gillar väldigt mycket med! Så, här kommer det!

- Sol, det finns nästan ingenting som så lätt muntrar upp mig
- Mina underbara vänner
- När folk man inte känner spontant ler åt en
- Stenhård träning, och när man ser resultat
- Familjen
- Min kamera och mina otaliga fotoalbum
- Att ge, och att få komplimanger
- Godis, efterrätter och mat i allmänhet
- Planering av resor, och resor i sig
- Att få bekräftat att man gjort någonting bra
- Överraskningar
- Höga klackar
- Långa middagar i härligt sällskap
- London i allmänhet, deras shopping och uteliv i synnerhet
- Bebisar, något nytt jag fått för mig, men satan så mycket söta bebisar det finns
- Päls i alla dess former
- Panoramafönster
- Leopardmönster
- Att vara ensam och spela musik på högsta volym, sjunga och dansa som om det inte fanns någon morgondag, och framförallt ingen som ser på
- Fredagar
- Att överträffa andras eller egna förväntningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0