Glida runt, hänga runt



Vårkänslorna tar över mitt förstånd

Svassade runt på Universitetet i mina kattiga brallor och snabba skor, det är vår. Har haft någon typ av glad-dag idag, blir lixom lycklig av det här vädret, vädret verkar även påverka andra i positiv mening, vilket i sin tur också påverkar mig. Tror dock att jag fått någon fläng av galenskap i mig, har börjat visa mitt sanna jag på skolan genom att flumma ur totalt. Typ köra mina expressiva, balettsnurrsinspirerade danser på skolans allmänna utrymmen inför mina nya klasskamrater, göra fula miner, rufsa runt håret i skatbo-frisyrer, prata töntigt och efterblivet som jag annars bara gör med mina gamla tjejkompisar, med mera. Var ska det här sluta, och kommer det sluta? Eller är det bara någon typ av vårlycka som tagit över mitt förstånd? Eller så är det hela bara ett motstånd mot den uppfattning folk fått av mig - "uppstyrd, ordnad och pryd"? Skrattretanade (i positiv mening) uppfattning dock. Det återstår att se hur detta utvecklas, kanske ska jag hålla mig hemma ett par dagar.

Kommentarer
Postat av: Mami

Låter superhärligt, kör på!

2011-03-23 @ 07:43:29
Postat av: c

Varför inte vara dig själv? sluta istället att försöka vara någon annan

2011-03-23 @ 12:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0