Inga favoriter här inte


Kaffe med varm mjölk som fått ett lager "skinn" på toppen? Dock ovanligt förekommande på caféer, tack och lov!

Det finns saker jag ogillar, avskyr och rent av tycker är hemskt. Här kommer en konkret lista på några företeelser och saker som starkt ogillas;

- Folk som snyter sig offentligt
- När folk hostar eller nyser utan att hålla för
- Tubsockor
- Den äckliga "skinn-beläggning" som bildas när man värmer mjölk för mycket
- Byggarbetares beteende
- Fuskare
- När det snöar trots att det är vår
- Proteinshakes, kosttillskott med saker som kroppen producerar själv och inte behöver tillföra, koffeintabletter, vitamindrycker som Vitamin Well etc. Sammanfattning: produkter som lurar konsumenter på grund av okunskap (enligt mig)
- Blodpudding, havregrynsgröt, ugnspannkaka, korvstroganoff, leverpastej, kaviar
- Folk som pratar på tok för högt med varandra eller i telefon på tunnelbana och bussar

Som tur är finns det fler saker på min lista över saker jag gillar, än de jag ogillar, tänk vad mitt liv hade varit tråkigt annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0