Jag har en idé


So put the music on, give it up for the summertime...

Jag funderar på om jag möjligen ska åka till London i sommar och jobba, är rätt säker på att jag skulle få komma tillbaka och jobba på Dune igen, om inte skulle jag nog kunna hitta ett annat jobb. Det kvittar. Tanken är att spendera sommaren i London, eller kanske en månad i alla fall. Komma tillbaka dit, gå på Londons gator, shoppa i härliga butiker, träffa massor av glada och öppna människor, och allt därtill. Vill väl dock inte åka själv... Public message: mina London-tjejer, eller någon annan, finns det någon som nappar på min idé?

Kommentarer
Postat av: Linnie

Hade ej bangat!

2011-03-31 @ 21:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0