Marockanska kakelplattor


Marockanska?

Vilken härlig helg! Gjorde inte ett smack på dagen igår, förutom att träna för fjärde gången den här veckan (duktiga jag) och glida runt hemma. På kvällen mötte jag upp Amanda och hennes kille, samt hans tio glada vänner på Retro. Hängde där med dem hela kvällen, skrattade, uppdaterade och uppdaterades av Amanda, blev utsatt för trolleri och kände mig dum men imponerad, spanade och betygsatte människor runt omkring oss, och hade allmänt trevligt!
Idag har jag pluggat i solen, läste hundra sidor ur en bok som ska läsas, och sen fick jag en galet glad nyhet. Jag har ägnat hela eftermiddagen åt den. Och oh, jag är så glad, så taggad! Hoppas verkligen att det går vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0