Mars, dag 2


Rött är rätt, inte sant?

Tjo flöjt, har spenderat större delen av dagen i skolan med föreläsning och grupparbete. Känns skönt att ha kommit "så långt" som vi gjort nu, känner att jag i allmänhet ligger "i fas" vilket är ett välanvänt ord i universitetssammanhang. Hade dock glömt för ett tag, sen igår då det bestämdes, att jag ska på middag på Vapiano med Emma, Joanna, Jennifer och Kristiina ikväll! Mycket mys ska det bli, har ju inte sett halva det gänget på länge, så lite updates är mer än nödvändigt. Det betyder med andra ord omstrukturering i schemaläggningen för mig, och jag kan inte hänga i det här forumet. Redovisning, bokslut, verifikationer - I'm all yours!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0