Mink-maffian


Nians bal 2006

Skolans höstfest 2004

Pizzeria-häng 2004

Också på pizzerian 2004

Skolavslutning 2003

På Jennys landställe 2003

På väg till "asien-fest" 2004

Jag skrattar så jag gråter, har skratta för mig själv i ca 5 minuter, det här var en galet kul kväll, kommer ni ihåg tjejer? 2004

Niornas brännboll med fjortis-tema 2006

Skolavslutning 2006

Barbie-middag hos Emelina 2006

Jag vet inte vad, men 2004 var det

Adrian, Leonard & Philip, herrmiddag 2006

Igår så träffade jag "mink-maffian", det vill säga mina underbara tjejer Jenny, Siri & Emelina. Vi kallades mink-maffian någon gång i högstadiet för att vi allihop redan då gled omkring i pälsar och pälsmössor, haha. Nu flera år senare har vi minst lika roligt ihop, om inte roligare? Och på tal om mink-maffian så hade jag ju självklart 48 döda rävar på mig igår, som någon så snyggt uttryckte sig när vi gick förbi. Stämde säkert.
Rent spontant hörde ja med tjejerna vad planen för kvällen var, och ingen hade några som helst uppstyrda planer så vi bestämde oss för en middag med massa snack och diskussioner, följt av lite häng och dans på Scandic Malmen. Sjukt trevligt! Bjuder på en liten bildkavalkad från typ 2003-2006, mink-maffians guldår?
Herre gud så roligt det är att kolla igenom gamla bilder, och jag är sjukt tacksam över att jag haft digitalkamera sen 2003!

Kommentarer
Postat av: Jenny

ASSÅÅ SHIIIT! hahah detta var det sjukaste jag har sett, kan inte förstå hur sjuka saker vi har gjort, tack för igår :D

2011-03-19 @ 18:42:22
Postat av: Mami

Ha ha ha ha ha ha!

Kul!

2011-03-20 @ 10:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0