Så gulliga vänner!


Min fina Amanda

Det är precis vad jag har, härliga människor omkring mig som gör mig grymt glad! Har fått så många gulliga sms idag, grymma samtal med mina två nya arbetsgivare, positiv feedback från dem och vänner, pepp-talk med Joanna, medbjudningar till AW, till David Guetta, hembjudning till Nikolina och massa skoj. Igår hade jag Spanien-kontakt med Linn, roliga samtal i stället för plugg (no good) med Martin och Ogi, pepp-talk med Emma.
Dagens finaste stod Amanda för i form av ett sms, ett som värmde i hjärtat. Såhär skrev hon, efter att jag har provjobbat på hennes jobb i lördags Bags/ Monroe i Sturegallerian, "Sofia, vill bara att du ska veta att jag är otroligt stolt att du är min vän. Alla har sagt så mycket fina saker om dig på jobbet och alla tycker du är en riktig pärla." Fy satan vad glad man blir av sånt!
Sammanfattningsvis känner jag mig galet lyckligt lottad, tack för att ni vackra vänner finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0