SPA!


Harmoni

Var på Refresh Day Spa idag och gjorde min helkroppsmassage som jag, Emma, Joanna och Linn köpte till oss själva i julklapp! Jag hade väl förväntat mig en helt underbart härlig och skön massage för att lätta upp lite spänningar, och herre gud, lätta upp spänningar och knutar i ryggen var det enda massören gjorde! Aj! Inte trodde väl jag att jag var jäkla spänd, men det kanske finns förklaringar till det med! Efter massagen badade jag i jaquzzin och gled omkring i morgonrock och badtofflor som man fick låna, och bara nöjt av hela stämningen. Sen passade jag på att köra ett intensivt träningspass med kettle bells, skivstänger och fria vikter, det vill säga samtliga mina favoriter! Allt för att få en perfekt hälsodag, hehe.
Nu är jag fysiskt och mentalt dödstrött och har ont i hela överdelen av ryggen (upplösta knutar är inte skönt heller), men jag känner att pluggplikten kallar lite till!

Kommentarer
Postat av: Linn

åh ,önskar att jag hade kunnat följa med också :) Lyxisar 3<

2011-03-12 @ 17:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0