Trött som få..



Se vad trött jag är, svart och rynkig under ögonen, haha

Jajamensan, yogan i morse gjorde susen på alla möjliga vis! Jag fick chansen att vara vaken långt innan solen gått upp (alarm kl 05.20) (ej inräknat utekvällar då man varit ute till gryningen), jag har fått strecha mig i form för dagen, utfört mer statisk träning än på länge, jag har dessutom fått bekräftat att delar av min träningsvärk är painful, samt att man blir hemskt trött på eftermiddagen ändå! Nu dricker jag min tredje kaffe för dagen och hoppas på att kunna plugga aningen bättre, att läsa när jag är trött ger mig ungefär samma resultat som att inte läsa var tredje rad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0