Två grymma dagar


Emma & Joanna

Min goooda fisksoppa!

Alltså, det känns som om jag har tur! Jag har så galet härliga människor omkring mig som förgyller min vardag, ja, ni sätter 24 karats guldkant på allt ska ni veta! Igår så hade jag Emma & Joanna här på en mitt-i-veckan-middag då jag kokade ihop en smarrig fisksoppa med inspiration ifrån Halv åtta hos mig, till det en god aioli och stenugnsbakad baguette. Vi hade typiskt tjejsnack i sann bemärkelse, det vill säga en hel del killsnack, sug på den paradoxen! Riktigt roligt och trevligt, har ju inte sett brudarna på jättelänge (alltså circus två veckor). Saknar dock vår fjärde stjärna Linn, som flyttat till Barcelona, men som det dock inte verkar gå någon nöd på! Den dagen jag skaffat ett extrajobb ska en resa dit planeras! Avslutade kvällen med gino (frukt, bär, ingefära med krossad vit choklad på, i ugnen) vilket var kalasgott! Sen sov tjejerna över här, mycket mys!
Idag mös vi vid frukosten för att sen splittras åt diverse håll. Själv har jag befunnit min på Universitetet hela dagen, dock utan att göra ett enda smack! Väldigt skönt, men oooooh så slöseri med tid! Mötte upp Nicolina, satt en timme med plugg, mötte upp Martin, åt lunch, i samlad trupp gick vi tipspromenad i hopp om att vinna en frukost för 2 på Grand Hotel, skulle därefter plugga, slutade med en flera timmar lång session med struntprat och massa skratt!
Har nu plöjt igenom dagens behov av sysslor, och känner mig grym! Har ju faktiskt på dessa två dagar hunnit med två stenhårda pass på gymmet - Crosstraining och Body Combat!
GRYMT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0