Update



Rätt så slut i hjärnkontoret nu efter en hel dag plugg, det är standard. Jag lunchade och pluggade med Nicolina, och som vanligt blandade vi upp plugget med en hel det spännande och skojiga diskussioner. Sådär på eftermiddagskvisten var vi i stort behov av en pause då Martin väldigt passande ville ha lunchsällskap, "klart grabben ska ha sällskap" tänkte vi och packade ihop. Ett par pluggtimmar senare traskade jag och Nicolina från Universitetet till Odenplan i solen för lite frisk luft, motion och sol, det var härligt! Känner mig rätt så nöjd med dagen! Bör sätta mig och göra en gammal tenta för att få full pott.
Ser fram emot imorgon! Då kommer mina favoriter på sleep over hos mig med mat och mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0