Vappan



Jag, Kristiina, Emma, Joanna & Jennifer på Vapiano

Hade en jättetrevlig kväll igår på Vapiano med tjejerna, hade massor att skvallra om och fick höra en hel del smaskens nyheter! Alltid roligt! Testade för övrigt deras pasta för första gången, eftersom jag alltid envisats med att äta deras goda ceasarsallad, men pastan med salami och vitlök var verkligen jättegod!
Idag är jag helt död, inte från igår såklart, utan helt enkelt från idag! Plugg, plugg, träning och det överhängande kravet om mer plugg! Gaah, tröttsamt att aldrig vara fri. Men jag ska sluta tjata, lika bra att jag vänjer mig vid det. Imorgon är det fredag, och jag vill bara bli klar med "allt" plugg för att kunna slappna av lite i helgen, så det ska jag se till att ordna!

Kommentarer
Postat av: Ingeiqra

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2012-01-11 @ 10:28:32
URL: http://ingeiqra.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0