Hetshelg!


Stress, jag har typ hjärt- och kärlkramp av all hets, hehe

Nu börjar den, min hetshelg! Kanske överdriver jag, kanske inte, har mest panik över hur allt ska hinnas med eller hur jag överhuvud taget ska ha tid att andas och kanske träna mitt första pass för den här veckan...
Nu har jag pluggat sen ett par timmar tillbaka, ska iväg och jobba två timmar för att täcka upp, och dem har redan ringt och frågan om jag kunde komma två timmar tidigare, hinner inte. Efter jobbet blir det till att köpa present, gå på Jennys födelsedagsmiddag, och sen dra och jobba hela natten. Slut för idag, trots att det först inträffar imorgon...
På lördag ska jag träffa Linnie och fortsätta leta Londonboende för perioden 14 juni - 13 juni! Någon som vet något? Efter det blir det jobb igen!
På söndag kanske jag hinner med att träna om inte plugget äter upp mig inifrån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0