Hungrig tjej söker hjälp!


Ett tackkort med halsband.. haha

På söndagar har jag ingen rast på jobbet, vilket också betyder att jag inte har någon möjlighet att äta under arbetstid, låter kanske inte så hemskt eftersom det bara rör sig om fem timmar. Addera "dålig frukost", "bakis" och "vrålhungrig" på det så har man genast ett annat läge. Där var jag.
Kunde inte annat än att göra ett public announcement på facebook "Den som kommer förbi med något ätbart till mig i Sturegallerian får hederspris! Så hungrig!". Svar får jag, snabbt dessutom, av min söta kurskamrat Fredrik. Han kommer förbi, tar upp en beställning med extremt fria tyglar, kommer tillbaka med en grym kycklingsmörgås och bubbelvatten. Det kunde inte bli bättre. Jag är evigt tacksam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0