Seriösa Sofia?




Såhär höll jag på innan skolan... Känner mig inte alls så seriös

Idag hade vi vårt första seminarie i marknadsföring, det börjar bra, läraren har missat att vi börjar tio och droppar in vid elva. Känns stabilt, bra jobbat Stockholms Universitet. Hur som helst, som alltid är det grupparbeten som gäller, och därmed indelning av grupper. Väl indelade i en frivilligt vald grupp säger en av killarna till mig
"Det här ska bli kul, jag har sett fram emot att få jobba med dig"
"Nämen gud, vad gulligt, men vad menar du med det?" säger jag förvånat
"Jo men, du har ju gett ett så seriöst intryck så det ska bli spännande att jobba med dig"
"Haha jaså minsann, vad kul! Men nu har jag ju massor att leva upp till!"
Yes box, så ligger det till! Det var skoj att höra, nu ska jag göra mitt bästa för att leva upp till mitt seriösa intryck! Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0