Tråkigt!


Pausade i mina nya, snabba träningsbyxor från Nike

Har haft en så sjukt tråkig dag, usch och fy och blä vad trist det varit! Gick upp tidigt för att plugga, hade över en halvtimmes krångel med vår skitskrivare, var så arg att jag höll på att börja grina första gången idag. Löste allt efter många djupa andetag och adrenalinrushar och tankar om att kasta fanskapet i marken.
Sätter mig och pluggar, förstår inte en endaste uppgift. Blir återigen så arg att jag för andra gången idag vill grina. Pausar. Tränar. Låååång pause. Sätter mig igen och några polletter faller ner. Jag upptäcker att jag inte är lika korkad som jag ett tag trodde.
Tentaångest i ett förstadie, plugg är långt ifrån kul alla gånger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0