100 dagar

Senast: en helg i Gula Bergen
 Nöjd tjej som inte visste hur långt hon hade kvar att gå
Precis boka Hong Kong!
En dag i Tianzifang
En trevlig frulle med Stockholms Universitet
 Shoppingkväll på stan
 Finbesök av mamsen
 Och Helena, självklart shoppades det!
 Vi blev bjudna på visning på Shanghai Fashion Week
 En sen kväll på Walmart
 Unnar mig lite nagelfix
 Födelsedagsfirande på No. 88 till Martinas ära
 En sväng på ladies nigth på 92:a våningen med gratis bubbel
 Fika i mysiga Tianzifang
 Nöjd tjej med ny kamera
 
Turist - javisst!
 Första kvällen med gänget på campus
 Ensam mina första dagar i Shanghai, passade på att turista
 
Hundradagarsjubileum firas med en massa plugg här i Shanghai! Tänka sig vad tiden ändå har gått snabbt här borta, och vad man ha hunnit med! Från att ha varit ensam och vilsen när jag kom hit för första gången, till att ha hittat härliga människor att göra häftiga resor och utflykter med som värsta världsvana shanghaibon. Det är egentligen inte så lång tid kvar tills jag kommer hem nu, jag längtar faktiskt och det ska bli skönt att få komma hem. Det finns mycket man saknar när man är så långt borta i en helt annan kultur. Inte minst kärlek, familj och vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0