Onsdag

Höstigt mörkt
 
Den här dagen började allt annat än bra - megaträningsvärk från helvetet (läs Gula Bergen) följt av en oförberedd presentation hos vår fruktansvärda lärare som alltid tycks ha vaknat på fel sida, ha PMS eller vara olycklig i livet, hon är allmänt elak och hemskt. Tacka gudarna att vi lyckades klassa in bland de 3/16 grupper som inte fick någon kritik utan bara "well done". Trots det lyckades jag för en tjej på campus beskriva läget som så illa att hon undrade om jag ville ha en kram? Egentligen var jag inte så illa däran, men jag hade nog ett stort behov av närhet, så jag tog faktiskt emot kramen trots att jag inte ens vet vad tjejen heter.. Men gullig är hon. Det kändes bra.
Sen gick jag och fixade naglarna, packade väskan inför Hong Kong på FREDAG, laddade för grupparbete, för att sedan käka middag med Julia på den italienska restaurangen "Sofia" där vi åt och drack vin. Slutade kvällen hos mig med kortspel och lite mer vin, bra avslut!
 
Had a hell of a start this morning, as if my sore muscles was not enough? My bitchy and mean teacher made us all have unprepared presentations, but we wound up being 3/16 groups not getting any bad critic - thank god!
After that I had my nails done, packed my bag for Hong Kong, group assignment and then wine and dine with Julia! It all ended at my room playing cards and had some more wine, bad start with a good end!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0