Så härligt!

Min prins
 
 Känns så himla härligt att ha Micke här, känner mig gladare och kärare än någonsin! Jag höll på riktigt på att bryta ihop på flygplatsen när jag väntade på att han skulle komma, var så nervös och stissig att jag var nära break down under mina 35 minuters väntan. Jag visste inte alls hur jag skulle reagara när jag såg honom efter så lång tid, men det började i ett stort leende och sen kom glädjetårarna. Jag vet inte varför jag var mer nervös än första gången vi sågs, men konstigt nog var jag det. Så galet lång väntan, sen den 1a september, men som äntligen var över.  Det fanns så mycket längtan och förhoppningar som antagligen satte nerverna ur spel. Och nu änns allt underbart och härligt, kan inte sluta pussa på varandra och det känns som att vara nykär igen! Underbart!
Vi har hitintills bara strosat omkring, ätit gott, även beställt hem man och bara haft myskväll på hotellrummet, och igår utsatte jag honom för fake market som gick över förväntan! Själv köpte jag resväska och lite småsaker!
Idag blir det lyxbrunch på Westin som vi båda verkligen har sett fram emot!
 

Kommentarer
Postat av: Inger Karlsson

Härligt Sofia! Sätter in julklappen på ditt konto. Julkramar till er! God Jul önskar mormor och morfar <3<3<3

Svar: Nämen tack så mycket <3 kram
Sofia 23 år ifrån Stockholm boendes i Shanghai

2013-12-22 @ 09:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0