Tentaångest 2.0

Ångesten som bubblar där inne
 
Att man tamigtusan aldrig lär sig, hur svårt ska det vara att börja i tid med plugget egentligen? Nu sitter jag här med två viktiga tentor nästa vecka, en stor presentation och två inlämningar. Och hur går plugget? Jo vars, tittar mycket på Paradise Hotel, Elsas värld och powernapar. Kanoners med andra ord. Suck.
Har så mycket stress inom mig inför nästa vecka att det är stress overload, vilket gör att hjärnkontoret stänger ner och går in i viloläge. Det. Funkar. Inte.
Så, efter ett ritigt wake up call på näst sista kinesiskalektionen packade jag ihop mina saker i rasten och bestämde mig att börja från början, helhjärtat, så gott det går. Tre timmar på SIT Café och många pusselbitar föll på plats, jag vet hur jag ska plugga i alla fall. Måste lösa detta problem i alla ämnen tills nästa vecka, önska mig lycka till! På torsdag kväll nästa vecka är alla kurser utom en över, på fredag kommer Micke - då ska jag släppa allt!

Kommentarer
Postat av: Mami

Stor lycka till, du kommer ordna det. Försök att pluggapå bibliotek eller fik, ej hemma. Ät bra och promenader är bra. Puss❤️❤️❤️

Svar: Mmm jag vet... kan inte plugga hemma, det blir aldrig bra! Så försöker hålla mig på fik! Tack mami <3
Sofia 23 år ifrån Stockholm boendes i Shanghai

2013-12-12 @ 20:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0