Tredje advent

Med mina hemmagjorda avdentsljus och min egna "julkalender" i bakgrunden...Dock går den bara till den 20e..
 
Tiden går riktigt snabbt nu, snart är det jul och dä är Micke och jag tillsammans i Peking! Vi har bokat tre nätter där för att sedan vara tillbaka i Shanghai resten av tiden, bara njuta av tiden tillsammans och ladda på gosförrådet som ligger på minus för närvarande, oj oj som jag längtar tills på fredag kl 11.45 då planet landar! Kan ni förstå hur det känns? Jag vet inte om jag kan det själv, det har nästan gått hela den evigheten som jag aldrig trodde skulle ta slut, men det gjorde den! Vi har två veckor tillsammans att se fram emot, jag längtar efter riktigt mysiga middagar, skratt, närhet och att få ta hand om och njuta av varandra.
 
Time passes by quickly and it's not long until it is Christmas and me and my boyfriend will be togheter celebrating it in Beijing, we've booked 3 nights and the rest of the time will be spent here in Shanghai. Looking forward to get some proximity, I've been on minus for too long now! Can't wait until 11.45 am on Friday when he hits the Chinese ground! Can you imagine the feeling? I'm not even sure I can! It's been so long, and what seemed to be an eternity is almost over. I really look forward to our two weeks together!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0