Uppe i ottan

Ska försöka se lite pigg ut idag, haha
 
Idag har har jag presentation i skolan, mitt tredje sista moment innan skolan helt är över för mig, har efter idag en inlämninng och en tenta kvar, alla i samma ämne. Micke sussar sött, men ska komma och möta mig när jag är klar så får jag visa honom universitetet, mitt rum och sen ska vi äta sushi med Johan.
Därefter blir det skräddaren igen, Micke har sytt upp en rock, en kostym och en skjorta som skulle fixas till efter första provningen, och jag ska hämta upp ett pax byxor som jag verkligen hoppas är bra!I Ikväll blir det nyårsmiddag antigen på Franck eller på Mortons Steakhouse, har inte riktigt bestämt oss för vilken vi väljer än. Det återstår att se! Gott nytt år till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0